Ove godine neki od najpopularnijih svetskih brendova učestvuju u kampanji, kako na svetskom nivou, tako i u našem regionu uključujući i popularnu aplikaciju za učenje jezika Duolingo. Budući da je i glas sportskih udruženja širom sveta sve snažniji protiv klimatskih promena i gubitka prirode, mnogi timovi, poput fudbalskog kluba Aston Villa, nastavljaju taj trend kroz ovu kampanju.
U oktobru 2022. WWF je objavio svoj najnoviji Izveštaj o stanju planete u kome se nalaze zapanjujući podaci o smanjenju populacija divljih vrsta za 69% u manje od pedeset godina. WWF upozorava da kontinuirana prekomerna eksploatacija divljih vrsta i uništavanje njihovih staništa dovodi do gubitka divljih vrsta, koji, kao što vidimo, u velikoj meri utiče na društvene i ekonomske rizike, odnosno na katastrofalne posledice po planetu. Nakon toga, svet se obavezao da će zaustaviti i preokrenuti gubitak prirode do 2030. u okviru Globalnog dogovora o biodiverzitetu, usvojenog od strane 196 zemalja u decembru 2022. na COP15 – dogovoru čijem sprovođenju sada WWF insistira kod vlada, poslovnih i finansijskih institucija.
”Želimo da ovogodišnji #WorldWithoutNature učini da građani naše zemlje razmisle dva puta o lepotama prirode koju smo predugo uzimali zdravo za gotovo, a koja nam previše brzo nestaje pred očima. Treba nam da što više ljudi podrži naše napore da zaustavimo i preokrenemo gubitak prirode do 2030. Iz tog razloga smo se obratili brojnim kompanijama da pokažu kako bi izgledao svet bez prirode i veoma smo srećni da su se naši dobro poznati brendovi poput Štark bananice, Lav piva i Plazme odazvali” ističe Uroš Delić, menadžer za odnose sa korporacijama u WWF Adriji.